web analytics
lego horizon adventures 01

Іграшкова копія пам’ятного оригіналу. Огляд LEGO Horizon Adventures

Автор: PlayUA @playua

Sony настільки впала в ейфорію Horizon, що для фанатів цієї серії ледь не кожен рік перетворюється на свято. То нова частина вийде, то VR-гра, то порти на ПК, а тепер ще й ремастер і окремий LEGO-проєкт. Та чи на ту коняку зробила ставку Sony? Думки гравців у цьому плані можуть не зійтися. Тим не менш, поєднання постапокаліптичного світу Horizon і гумору LEGO потенційно мало би створити чудову атмосферу, у якій знайомі персонажі виглядатимуть по-новому.

LEGO Horizon Adventures переосмислює Horizon Zero Dawn у веселому сімейному форматі. Гра не є точною копією, але вона зберігає ключові елементи сюжету й риси характеру персонажів, що загалом може зацікавити як шанувальників франшизи, так і нових гравців.

Фірмовий гумор LEGO

Події гри розвиваються у схожій до Horizon Zero Dawn хронології. Розпочинається історія із того, що головну героїню підкинули в поселення, де чоловік на ім’я Раст узявся її виховувати. Як ви, ймовірно, вже знаєте, Елой стає обраною. Далі вона бореться проти поганця Геліса і його боса Аїда (тут він Buried Shadow). Знайомий сюжет, чи не так?

Horizon Adventures вірна LEGO-традиціям. Усі персонажі тут доволі безтурботні й усвідомлюють, що вони є частиною конструктора. Також майте на увазі, це буквально перша розробка LEGO за мотивами іншої гри, адже до цього серія опиралась винятково на популярні фільми чи мультфільми. Як наслідок, це викликає деякі проблеми з реалізацією ґеймплейних механік, які вже були в Zero Dawn.

Гумор у грі напрочуд хороший. Елой інколи дражнить своїх товаришів, а візуальні жарти додають комічності сценам, які в першій частині Horizon були доволі напруженими. Наприклад, діалог зі штучним інтелектом, що хоче завоювати весь світ, зводиться до великого й жахливого секретного плану. Антагоніст готовий розказати його… Коли “настане час”, буквально вказуючи на подібні кліше в кінці фільмів. Подібне дало змогу втримати мою увагу й навіть зосередитися на ґеймплеї. Втім, LEGO Horizon Adventures бере лише деякі основні події Zero Dawn, щоби їй було за що зачепитися. Цікаво зауважити, що таким чином ми отримали дві версії Horizon Zero Dawn майже одночасно: ремастер для PS5/ПК і сильно спрощену іграшкову версію.

Старі циліндропикі друзі й вороги

Майже весь час нам потрібно керувати Елой, проте за перші години проходження вона зустрічає старих друзів, які стають напарниками з можливістю обирати їх. У грі є три додаткові персонажі: Варл, Тірса й Еренд. Кожен із них має унікальні здібності. Варл списом здатен пробивати ворогів наскрізь, Тірса має вибухові засоби різних типів (бомби, які виглядають як кури чи банани), а Еренд, єдиний персонаж ближнього бою, розмахує важким молотом. Таке розмаїття надає кооперативному проходженню (спільна гра доступна як за одним пристроєм, так і по мережі) трішки більше варіативності. Також ми зустрінемо одного з улюбленців фанатів гри – Сайленса. В оригіналі він завжди був похмурим і серйозним, проте тут перетворюється на веселого діджея.

У грі є всі культові звіромашини з оригінальної Horizon Zero Dawn. Вони зберегли свої основні характерні атаки: птахи здатні кричати, скорпіон розмахує величезним хвостом, а краб має потужний щит і коробку з коштовностями на спині. На жаль, покататися на них верхи не вийде, приручити машину неможливо, а найбільш знакового противника, Thunderjaw, можна зустріти всього один раз. Бій із ним реалізований доволі примітивно й зведений до «ударити електричну коробку кілька разів, а потім просто добивати стрілами по ногах».

Граємо та складаємо

LEGO Horizon Adventures не є грою з відкритим світом, як оригінальна Horizon Zero Dawn. Натомість вона пропонує чотири невеликі локації, поділені на дрібніші рівні, і наше поселення, де ми можемо відпочити між сюжетними епізодами, зводити нові споруди й обирати побічні завдання. Кількість будівель збільшується зі збором золотих кубиків, які дають за успішно виконані завдання.

Можливість кастомізації поселення дещо розчаровує, оскільки вона обмежена суто косметичною функцією. Ми можемо змінити дах будинку і додати поруч невелику споруду на кшталт будки з хот-догами чи стрімерську кімнату. Також у поселенні гравець має змогу змінювати зовнішність своїх персонажів, обираючи з понад сотні костюмів. Колекція містить вбрання з Horizon Zero Dawn, LEGO City, LEGO Ninjago й Amusement. Тож якщо ви хотіли пограти за Елой у костюмі кукурудзи чи пані поліцейської – будь ласка. Увесь одяг можна міксувати, створивши щось своє. Як у дитинстві: тулуб від лицаря, ноги поліцейського й капелюх ковбоя.

Розчаровує відсутність функції швидкого переміщення. Це змушує витрачати чимало часу на біганину в межах хабу після кожного завдання, що дуже відволікає й дратує.

Лук, стріли, 2 розділювачі деталей

Боївка тут дуже спрощена: немає уповільнення часу чи перекатів, але залишилася можливість визначення слабких місць у ворогів. Фокус (пристрій на вусі Елой) також є, але його робота зведена до автоматизму. Буквально на початку гри нас навчають як ним користуватись, проте до цієї механіки ви фактично не повернетесь аж до фінальних титрів. Тоді чому для цього відвели цілий сегмент навчання? Не зрозуміло.

Для урізноманітнення ґеймплею в грі доступні стихійні покращення зброї, які підвищують її ефективність. Вони однакові для всіх персонажів, окрім Тірси, чиї бомби мають унікальні ефект на кшталт качки, яка переслідує ворога, чи кусючої акули.
Також доступні додаткові ґаджети. Ви можете використовувати електричні розтяжки, реактивні черевики для подвійного стрибка чи розділювач деталей LEGO. Хоча деякі засоби додають варіативності, багато з них виглядають доволі безглуздо, і ви зазвичай використовуватимете 1-2 найбільш корисні, ігноруючи усі інші.

Усі персонажів можна апґрейдити до 20 рівня. З кожним рівнем певні ключові характеристики збільшуються автоматично. Поліпшуються тут винятково пасивні вміння, через що такий вид прогресії виглядає дуже бідно. Саме це спрощення, порівнюючи з Horizon Zero Dawn, є радше мінусом. Після проходження кампанії гра ще й немає чим якісно тебе втримати.

Локації і графіка

Гра пропонує чотири основні локації: джунглі, ліс, засніжені гори й пустелю. Сюжетна кампанія охоплює по п’ять місій у кожній із них. Найбільше розчаровує, що під час проходження декорації однієї локації практично не змінюються. Підземелля під назвою Cauldron взагалі однакове для кожної локації.

Трохи розбавляють проходження додаткові випробування челенджі, які попередньо автоматично активовуються в хабі. Наприклад, убити 15 ворогів, використавши вогонь, чи пройти певну локацію в костюмі археолога. Винагорода за такі челенджі – золоті блоки, які розширюють багатство декору в хабі, а також розблоковують нові костюми для персонажів.

Навколишнє середовище традиційно побудоване повністю з деталей LEGO, від текстур цегли до ефектів пилу та води. Моделі персонажів й об’єктів теж максимально деталізовані. На них видно подряпини чи блиск, що створює відчуття, ніби їх можна взяти до рук. Завдяки такій детальній роботі з LEGO справді створюється відчуття, ніби ми спостерігаємо за мультфільмом у всесвіті Horizon. Цей аспект гри виконано відмінно.

На диво, LEGO Horizon Adventures має стандартні графічні режими якості й продуктивності, але, зважаючи на стилістику, великої різниці між ними немає, крім кількості кадрів. Звісно, в такому випадку я надав перевагу саме можливості грати з 60 к/с. Дивно бачити такі режими в грі, адже якоїсь дуже деталізованої картинки тут немає.


LEGO Horizon Adventures явно орієнтована на широку аудиторію, особливо молодих гравців. Коротка тривалість кампанії (8-10 годин) і спрощені механіки роблять її доступною для всіх, незалежно від досвіду. Кооперативний режим дарує приємний досвід з друзями чи родиною. Для фанатів серії тут, мабуть, недостатньо нового. При цьому основний сюжет майже ніяк не розширює чи доповнює Zero Dawn, хіба що непоганими жартами. Втім, якщо є бажання пограти у щось просте з другом, дівчиною чи дитиною, то чому б ні?

LEGO Horizon Adventures – це яскраве й гумористичне переосмислення Horizon Zero Dawn, яке зберігає ключові елементи оригіналу. Хоча гра має доволі кардинальні спрощення на кшталт відсутності швидкого переміщення чи однотипні локації, її невелика тривалість не дає їй швидко набриднути.

Автор тексту: Юрій Томків

65

Задовільно

Вдалося

  • Передати дух серії ігор Horizon
  • Чудовий гумор
  • Світ LEGO
  • Передати характери персонажів

Не вдалося

  • Відсутність швидкого переміщення
  • Однотипні локації
  • Застосування стихійної зброї
  • Багато ґаджетів не мають цінності
  • Апґрейди не мають суттєвого впливу
  • Відсутність контенту після завершення гри
TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Настільний мінімалізм — Огляд настілки «Білий Замок»

Автор: Малютенко Михайло

Білий Замок

Тут недодали, там перегнули — Огляд Call of Duty: Black Ops 6

74

Автор: Владислав Папідоха

Call of Duty: Black Ops 6

Ергономічна еволюція чи повернення до витоків? — Огляд трекболу Logitech MX Ergo S

Автор: Володимир Бортюк

5 fix

Інтерактивна енциклопедія — Огляд настілки «Слідами Дарвіна»

Автор: Малютенко Михайло

Слідами Дарвіна

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

93

Автор: Віталій Тарнавський

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

83

Автор: Барлет Ярослав

kill kight

Сильніший за власне розбите серце. Огляд фільмів «Джокер» і «Джокер: Божевілля на двох»

Автор: Микола Єрьомін

Джокер: Безумство на двох